Täälläpä sitä taas valvotaan. Päässä viiraa jälleen pahemman kerran ja tympii ja kaikkea muuta vallan mukavaa.

No joo.

Oon yrittäny kasata luonneanalyysiä itsestäni. Sellasta rehellistä siis, en mitään nyyhitqparq gugaa ei ragasta mua!1111!!11oneone -juttua. Pohdiskellu vähä itseäni ja tehnyt vähän havaintoja.
Tässäpä siis Kornien luonneanalyysi osa yksi.

- Ikuinen suorittaja. En ikinä ole tyytyväinen mihinkään mitä teen, mitä sanon, miten ilmaisen itseäni.
- Maailmantuskan kantaja. Omat murheet aiheuttaa huonoa omaatuntoa. "Mitä mä ny tolleen valitin, Afrikassa lapset kuolee nälkään ja janoon. Mun murheet ei oo mitään siihen verrattuna."
- "Kiltti tyttö". Kynnysmatto. Nielen paskaa kilokaupalla ja otan sen vastaan hymyillen ja vastaansanomatta. Piirre josta pidän itsessäni kaikista vähiten. Kiehun sisäisesti kun sitä paskaa ropisee, vannon että sanon takaisin - enkä tee mitään. Menee pupu pöksyyn.
- Hyvä tyyppi. "Hyvä jätkä". Toisaalta pirun hyvä, toisaalta huono juttu.
- Huumorintajuinen. Joskin kieroutuneen huumorin omaava. Onneks jotkut sentään ymmärtää.
- Vaihtelevasti vittumainen. Ajattelematon. Saatan sanoa kavereille tosi pahasti. Tapana töksäytellä kunnon sammakoita suusta, onneksi ne kuitenkin saa nieltyä silloin jos toisella on hätä. Oikeaan tarpeeseen olkapäätä löytyy vaikka puolelle maailmaa.
- Flammable. Helposti syttyvä. Liiankin helposti. Ehkä horoskoopin kirous - lähden helkkarin helposti mukaan uusiin juttuihin ja elättelen usein järjettömiä toiveita ja fiiliksennostatuksia. Pää nousee pilviin liian helposti, kun toisinaan jalat pitäisi pitää hyvin tiukasti maassa.
- Ylläolevasta huolimatta varovainen pessimisti. Ajattelen hirmukivoja juttuja, elättelen mukavia toiveita ja annan sydämen hetkeks juosta ylikierroksilla - kunnes pessimistiminä vetää aina maton jalkojen alta ja sanoo että "vitu ämmä, rauhotu. Hengitä. Ei siitä mitään tuu. Anna olla." Lähiaikoina on iskeny myös totallinen itsevarmuuden puute. "En osaa mitään, en voi puhua tuolle asiakkaalle, jos vaikka änkytän, en mä tiedä, en mä pysty, en mä halua, en mä jaksa, kämmään kuitenkin."

Yhteenvetona siis: lojaali, mutta epävarma. Pilvilinnoissa elävä, mutta silti pohjimmiltani pessimisti. Herkkä vaikka helposti luulisi muuta. Kova ulkokuori, sekunnissa särkyvä sisältä.

Kummaa hommaa tämä elämä. Tsoptsop.

Soi: Juno Reactor - Pistolero