Hyvä jeesus mikä jääkiakkomatsi oli tänään.

Mä päätin että mä en katso kisoja tänä vuonna ollenkaan, koska mun kroppa ei yksinkertasesti tunnu kestävän sitä. Uskottelin jopa itselleni ja muille ettei kisat edes kiinnosta pätkääkään. ...Vaan niinhän siinä sitten kävi että Suomi - Usa ja Suomi - Venäjä, ehkä jännittävimmät pelit ikinä, tuli molemmat katottua screeniltä baarissa. Kynnenjäljet kämmenissä, rystyset valkeina, ohimosuonet tykyttäen ja järki off-tilassa.

Mä en ymmärrä mikä hitto siinä saatanan kumilätkässä on! Minä, järkevä ja rauhallinen nainen muutun järkyttäväksi hirviöksi MM-kisojen aikaan.
Eikai siinä, huomenna finaali, vastassa Kanada. Saa nähdä tarvinko sen jälkeen sairaalahoitoa.

Euroviisuista ei tullut voittoa, mun leNppari, Ruotsi, jäi melkein häntäpäähän. Hämmentävää. Väliaikashöy ennen äänestyksen päättymistä oli tosi komea, Apocalyptica oli nappivalinta ja toimi saakelin hyvin. Meillä oli Sillan kanssa messenger-kisastudio, ja just tuossa äsken lueskelin logia siitä meidän keskustelusta viisujen aikana ja naureskelin itsekseni. Oli kyllä paras kisastudio ikinä! Thänks!

Nyt soi: The Ark - Let your body decide