Onpas semmonen olo että menojalka vipattais uhkaavasti. Tarkotuksena ois mennä käymään Frenchien kans tänään yksillä, ilmeisesti Cornerissa, saa nähdä mitä siitä tulee. Jos jois pari, mutta ei enempää.. hum, parempi ehkä olla suunnittelematta mitään.
Oikeasti ihan hullu olo, tekee mieli tanssata ja pomppia ja hyppiä ja ja ja ja ja ja ja.. Mistä ihmeestä tämä energialataus nyt yhtäkkiä hyökkäsi? Luulis että väsyttää ku just vedin kasvispizzan naamaani ja maha on täpötäynnä. Noh, tutkimattomia ovat.. jne.

(Ja ei, Annukka, minä EN tule Turkuun. Niin paljon mulla ei ole energiaa että sinne asti kävelisin.)

Kyselin tossa päivemmällä oisko Ilkka jaksanu illalla piipahtaa vaikka messengerissä, ois ollu kiva jutella taas pitkästä aikaa (jos ei lasketa sitä kun se yritti myydä mulle Me Naiset- lehteä puhelimessa..). Vaan eipäs mies vastannut mitään, eli mitä ilmeisimmin sillä on ollut aikataulu tälle päivälle täynnä.

Ounou, ensimmäinen haukotus hiippaili tuolta jostain nurkan takaa. Mutta mua EI väsytä, ei vielä pitkään aikaan. Apua, koirakin änkäs makaamaan tuohon varpaille ja lämmittämään. Selkeä salaliitto että mua alkais väsyttää ja jäisin kotiin.

Noh, ei muuta ku oikeanlaista musiikkia soimaan niin johan lähtee ilta käyntiin. Nyt soi siis: Rancid - Daly City Train !