Syksy.

Parissa viikossa puihin on putkahtanut upea ruska, miten se on mennyt multa täysin ohi? Pihlajat loistaa kirkuvanpunaisina, joka puolella on eri sävyjä ruskeaa, vihreää, keltaista ja punaista. Ojissa kasvaa sieniä. Metsässä tuoksuu hyvälle, raikkaalle.

Käytiin eilen Kirsin kanssa kahvilla. Tervolassa :D . Autossa istuminen on mukavaa, mukavaksi sen tekee loistava seura sekä musiikki - tosin menomatkalla ainoa biisi mikä kuunneltiin kokonaan oli Sliippareiden Rasputin. Huolestuttavaa, eikö?
Käytiin myös pimeässä tuulivoimapuistossa, seurauksena syntyi huvittavin kummitustarina ikinä. Se kertoi riivatusta kädestä, jonka pitää kerran viikossa kuristaa viaton ohikulija tai sille tulee reuma. Alunperin käden piti kyllä kuristaa joku joka ilta, mutta päätettiin sitten antaa sille vähän armoa, koska Ajoksessa nyt ei varmaan niin paljon ihmisiä tuulivoimapuiston läheisyydessä liiku, että joka illalle joku löytyisi kuristeltavaksi.

Hetki sitten kotiuduin Ikeasta, käytiin pikaisesti juoksemassa se jättiläiskokoinen kauppa läpi.

Jotenkin... tyhjä olo. Zen Café soi, ulkona on harmaata ja hiljaista.
Hirveä kainalonkaipuu.
Tässäpä tämän päivän soittolistaykkönen tässä asunnossa. Zen Café - Kosketuksen alla.

Minulla on siivet - osaan lentää tiedätkö?
Minulla on keuhkot - uin järven ylitse.
Minulla on jalat - voin kuuhun hypätä.
Minulla on kädet - jos niitä pyöritän
alkaa myrsky.

Minulla on silmät - näen seinän lävitse.
Minulla on korvat - kuulen kuiskauksen.
Minulla on iho joka tuntee kuumuuden.
Minulla on selkä - se taitu ei.

Silti minä vapisen sun kosketuksen alla.
Kosketuksen alla.

Minulla on vaatteet jotka ostin rahalla.
Minulla on auto joka kulkee tuhatta.
Tässä on koti jonka itse sisustin.
Tuolla on piha, sinne puita istutin.

Silti minä vapisen sun kosketuksen alla.
Kosketuksen alla.

Minä muistan maiden rajat, tiedän rahan arvon
olen vanha urheilija, maratoonin tarvon
Minä tiedän kartat, minä osaan kaikki liput
otan sinut kiinni jos sä korkealta tiput.

Silti
minä
vapisen
sun
kosketuksen
alla.

Silti minä värisen sun käsiesi alla.
Silti minä vapisen sun kosketuksen alla.
Kosketuksen alla.

Edittiä, tällä kertaa kello 04.09 aamulla.
MITÄ VITTUA MÄ TEEN HEREILLÄ VIELÄ TÄHÄN AIKAAN?!
Terveisin tällä hetkellä hyvin tympääntynyt nuori nainen. Helvetisti ottaa päähän. Riivaa. Riiiiivaa riiivaa. Vastaukset tämän blogin toimitukseen nimimerkille "NYT KYLLÄ RIIVAA, JUMALAUTA!" .