Mulla on taas Mew-kausi. Tänään kolisi postiluukusta tuon tanskalaispumpun uutuuslevy, jota oon tässä pitkin päivää yrittäny kuunnella. Harmi vaan kun ei ole oikein ehtinyt rauhoittua ja kuunnella ajatuksen kanssa. Jos sitä huomenna vaikka yrittäisi vähän paremmalla ajalla.

Toistaiseksi kuulostaa ihan hyvältä, tasaisemmalta kuin Frengers mutta silti ei ehkä ihan yhtä hyvältä. En osaa vielä sanoa tarkkaan mitä mieltä olen. Hyvä joka tapauksessa.

Huh, lauantaista tulee meikäläiselle kiirepäivä. Kolmelta starttais mätsäri johon aattelin turistiksi lähteä keekoilemaan, kuudelta enon vaimon synttärit ja illemmalla vielä Meri-Lappi-länkyttäjien pikkujoulut. Onneks ei sentään oo töitä vielä tuohon lisäksi.

Tuossa männä lauantaina oltiin vähän hippaamassa isommalla porukalla ja meikätyttö veti sitten kunnon koomakännit. Sunnuntaina aamulla lähdettiin kaverin kanssa ajelemaan Ranualle koiranäyttelyyn ja mun olo ei ehkä ollut maailman parhain moiseen extremetoimintaan *heh* . Kunnialla kuitenkin selvittiin reissusta hengissä kotiin vaikka ilma olikin mitä kamalin autoiluun. Illan kärsin sitten ihan jumalattomasta päänsärystä, jonka hoidin pois kupillisella Finrexiniä ja kahdella Buranalla.

Mun tekis mieli väsätä kotisivut. Oon vaan niin pirun laiska aloittamaan ylipäätään mitään, joten voi olla että teen ne sivut joskus enstaina. Jos sillonkaan.

Tänään on ollu aika.. keskiverto päivä. Kai. Nyt iltaa kohti on alkanu tympimään enemmän mutta päivä oli ihan kiva. Pakastimessa on jäätelöä mutta ei huvita yksin syödä. Ukkoa ei kiinnosta taas mikään ja koirallakin on vaippa vinossa.

Taidan painua karvalapsen kanssa ulos ja sen jälkeen ehkä punkkaa kohti.

Nyt soi: Mew - Apocalypso