Close your eyes,
And surrender to your Darkest dreams
Purge your thoughts of the life you knew before.
Close your eyes,
Let your spirit start to soar,
And you'll live as you've never lived before.


Huuuh, käytiin sitten eilen katsomassa tuo Phantom of the Opera uudestaan, se siis oli leffa joka katsottin jo tuolloin lauantaina. On se vaan vaikuttava elokuva, muutamista häiritsevistä epäkohdista huolimatta. Ja voi ELÄMÄ mä en voi sietää sitä hinttapuli-Raoulia, se oli toisella kerralla vaan ärsyttävämpi..
Mutta jännä juttu miten jotkut elokuvat tekevät lähtemättömän vaikutuksen, tuo Phantom on ensimmäinen elokuva jonka olen käynyt katsomassa kahteen kertaan. Toki tuo innostus perustuu mulla noihin musiikkeihin, niihin kun olen tutustunut jo kaaauan aikaa sitten. (Andrew Lloyd Webber on varmasti jonkin sortin nero..)
Mun sympatiat on täydellisesti tuossa leffassa Phantomin puolella, ja juu ei, sillä ei ole mitään tekemistä näyttelijä Gerard Butlerin kanssa.. *viatonta viheltelyä*

Mutta asiasta kukkaruukkuun, meillä kävi tänään äärettömän ärsyttävä asiakas. Hyvänen aika, mä en tiedä onko mun naamassa jotain sitruunansyöneeseen viittaavaa kun osa asiakkaista käyttäytyy niin vittuuntuneen oloisesti minua kohtaan.. Tämäkin lähti kissan raapimispuusta, täti veti herneen nenään kun en heti osannut sanoa minkä hintainen meille viime viikon lopulla saapunut puu oli. Hirveä mökötys ja tupina.. Noh, kaikkia ei voi miellyttää, mutta asiakaspalvelutyössä sekin olisi eduksi.

Mahtuu tähän päivään toki ihan oikeaa suruakin tuon asiakasjupakan lisäksi. Saara teki tänään vaikean teon ja lähetti Alman matkaamaan sateenkaarisillalle. Jännä juttu, että vaikka en ole koskaan tavannut kumpaakaan, en Saaraa enkä Almaa, niin silti tuntuu järjettömän pahalta. Olenkohan mä liian herkkä ihminen tuollaisissa asioissa?

Ja jälleen kerran asiasta herneenpalkoon, tää mun sivun ulkoasu on aika.. hmm, epämonnamainen. Mutta en jaksa alkaa kyllä millään säätämään sitä ainakaan vähään aikaan, lupaan kuitenkin itselleni tehdä sen joskus tulevaisuudessa.
Muttamutta.. nyt alkaa väsy painaa silmiä joten.. Adieu.