Tai sitte länttä. Tai etelää tai pohojosta, tai koillinenkaakkolounasluodetta. Tai sitte seinää. Nukuttaa mutta ei viitsi tähän aikaan vielä nukkumaan mennä, lupasin lähteä vaimon kanssa humpalle illalla. Tai no "lupasin lähteä" = kutsuin itseni mukaan.

Tänään oli hervoton työpäivä. Oltiin likkojen kans ihan irti, höpötettiin ja naurettiin ihan hulluina, selkee perjantaifiilis kaikilla. Onneks huomenna on vapaapäivä - vapaa lauantai piiiiiiiitkästä aikaa. Taas tuli todettua kuitenkin, että mä pidän työstäni. Viihdyn työmaalla vallan hyvin, osaan hoitaa tympeätkin asiakastilanteet ainakin 99% varmuudella suhteellisen tyylikkäästi loppuun. Vaikka mä monesti valitan ja kitisen ihmisille työstä, niin kyllä mä siitä oikeasti pidän. Tytöt oli muuten kekkasseet että laittavat mut ens kuussa Tornioon töihin, saa nähdä mitä siitä tulee. Ihan kiva toisaalta  käydä välillä sielläkin, oonhan mä sentään jo kaks vuotta ollu tolla lafkalla töissä ja joka viikko käyny samassa liikkeessä. Enköhän mä ny yhen Tornionki handlaa. Niin, ja tänään tuli myös verolippusetlappuset. Palautuksia ropsahtaa joulukuussa tilille vallan mukavasti. Sitä odotellessa siis.

Kevät se vaan etenee alkuviikon takatakatakatakatalvesta huolimatta, kahtena aamuna mun herätessä on ollut jo varjon puolellakin lämpöasteita. Ja joutsenet! Joutsenet on tulleet! toissapäivänä koiraa lenkittäessä kuulin sellasen mukavan honkhonk-äänen, ja siellähän niitä pitkäkauloja lenteli taivaan täydeltä. Myös vähemmän mukavat kiekuvat ystävämme lokit ovat taas löytäneet takaisin rantamaisemiin.
Saapuvan kesän voi myös haistaa, kävin Peten luona juomassa kupposen teetä yöllä, ja kun astuin ulos kämpästä niin ihan hätkähdin sitä yönselän kevääntuoksua. Tosin mä hätkähtelin eilen myös omaa tyhmyyttäni - umpiväsyneenä katoin katulamppua kuuksi. Voi elläimen käsi.

P.S. 300 oli stanan hyvä. Seurakin vallan mukavaa, vaikkei paljoa ehditty jutellakaan aikataulun tiukkuudesta johtuen. En sentään haissut pahalle, ihan kuten lupasinkin.

Nyt soi: Amy Winehouse - Just friends