"Talvi sydämessä kylmä on kulkea yksin Helvetissä."

Mun on ikävä. Enkä mä oikeastaan tiedä mitä.
Onko mun ikävä miestä? - vai onko mun vaan ikävä yhdessäoloa? mistä vitusta mä saan sen selville? mä haluan saada sen selville pian, sillä kauan mun pää ei enää kestä.
Miksei joku vois vaan ottaa mua olkapäistä kiinni ja ohjata oikeaan suuntaan? miksei joku voi kertoa mulle ihan oikeasti mitä mun pitäisi tehdä. Mä olen ihan hukassa.

Mua vituttaa lukea irkistä kuinka sitä ahdistaa, mua vituttaa lukea kuinka se lähtee iltaisin "katsomaan pahoja unia" kun poistuu koneen äärestä. Mua vituttaa tää jatkuva syyllisyys, pakonomainen ajatus siitä että jos se nyt vaikka kuolisi, mä olisin vastuussa. Ihan sama vaikka olisin Keniassa ja sillä välin sillä murtuisi varvas - se olisi varmasti mun syytä. Mä en osaa sanoa mitään oikein, mä en osaa tehdä mitään oikein, tein niin tai näin... aina päin helvettiä.

Tää blogikin on mennyt ihan naurettavaksi. Mulla on niin paljon asioita mitä haluaisin sanoa, mutta mä en saa niitä kaikkia puettua sanoiksi. Jauhan samaa paskaa ympäri ja ympäri, pääsemättä yhtään mihinkään.
Ahdistaa. Todennäköisesti poistan nämä eroa koskevat kirjoitukset kunhan asiat muuttuvat johonkin suuntaan, liikaa kipeää tekstiä, liikaa kipeitä ajatuksia luettavaksi myöhemmin. Mutta toistaiseksi nämä saavat vielä täällä olla.
Osa asioista on niin hämärän peitossa jopa mulle itselleni että niiden on parasta jäädä näppäimistön sijasta takaraivoon muhimaan, niin paljon kuin mua välillä haluttaisikin päästää ne ilmoille.

Aurinko lämmittää mukavasti, puut on hiirenkorvilla, ruoho on pitkää ja vihreää. Jotenkin mulla on siitä huolimatta hukassa koko keskikesän odotuksen fiilis. Mua ei kiinnosta tuleeko kesä vai ei. Mä odotan vaan lomaa - kahden viikon päästä neljäksi viikoksi rauhaan. Ei ole pakko liikkua lenkkipolkuja kauemmas jos en halua.

Noh. Torstaina tilipäivä. Perjantaina vedän takuuvarmasti lärvit. Lauantaina vapaa - sen jälkeen enää viikko töitä. Sitten loma.

Nyt soi: Sir Elwoodin Hiljaiset Värit - Vanha valokuva