Tänään on äitienpäivä. Hyvää äitienpäivää kaikille äideille! Oman äitini kanssa vietettiin äitienpäivää kotona istumalla, syömällä hyvin, juomalla kahvit ja juttelemalla hassuja. Kotona on sitten aina ihana käydä! Varsinkin kun on koko perhe koolla. Tai no, Matias kävi vain piipahtamassa, sillä on aina niin kiire, mutta muuten kaikki olivat kotosalla yhtä aikaa :) .

Isän selkä on taas huonona, sai kipupiikkejä ja sairaslomaa tänään käytyään ensiavussa. Äidin kanssa nauroivat että kun kävivät äitiensä haudoille viemässä kukkia niin toinen könkkäsi hautausmaalla toiselle puolen nojaten ja toinen toiselle, väittävät olevansa vanhoja.

Edellisestä kirjoituskerrasta on taas vierähtänyt mukava tovi, on kyllä tehnyt mieli kirjoittaa mutta aivot eivät ole oikein toimineet.
Viime viikonloppuna vieteltiin taas DBS-päiviä Somerolla, porukkaa oli todella paljon ja meininki hyvä, oli ihana nähdä taas kaikkia mielettömän hyviä tyyppejä (kaikki tiedätte ketä olette!), ja tavata myös uusia tuttavuuksia ja ennen kaikkea nähdä niitä upeita koiria! Perjantain ja sunnuntain vietin Hennan ja Jarkon luona Seinäjoella, ja sielläkin oli taas mukava käydä.

Mulla on taas pari päivää ollut "Kukaan ei tykkää musta"- päivät. Mä sitten vihaan sitä oloa; mulla on ihania ystäviä ja rakastava ukonkutale, ja silti toisinaan tuntuu että KUKAAN ei oikeasti tykkää musta. Se on yksi piirteistä mitä en voi sietää itsessäni, ja siitä olisi tosi kiva päästä eroon.. Ehkä auttaisi jos saisi vähän itsetuntoa nostettua mutta eiiiiiih... Helpommin sanottu kuin tehty.

Ai niin, olihan se tosiaan vappukin tuossa. Pete oli käymässä meillä viikonlopun, oli tosi kiva nähdä sitäkin pitkästä aikaa. Olin nähny sitä viimeksi silloin hieman ennen sen muuttoa Ouluun, eli joskus joulukuussa. Vietettiin vappua ihan vaan völläämällä meillä ja katselemalla leffoja, otettiin parit oluset. Alkuillan olin tosin Kotona käymässä kun juhlittiin isän synttäreitä, mutta illaksi väännyin sitten kotiin poikien kanssa jatkamaan juhlintaa. Vappupäivänä käytiin katsomassa kulkue ja illalla vietiin Pete takaisin Ouluun.

Ukon kanssa meillä menee kivasti, vaikka välillä tuntuu että käydään toistemme hermoille ihan uskomattoman paljon. Mutta on se silti ihan hirmuisen rakas. Vaikka mä joskus saatankin sanoa siitä pahasti.

Pitäisi kai harkita nukkumista, huomenna on taas työpäivä. Paula on lomalla joten se tietää mulle kuusipäiväistä työviikkoa kahden viikon ajan, toimistolta jo soittelivatkin perjantaina että miten helkkarissa mulle voi tulla tälle kuulle niin paljon tunteja.. noh, kesäkuussa onkin sitten hyvin ansaittu kesäloma. Ollaan ukon kanssa yhtä aikaa lomalla joten voi olla että keksitään vaikka jotain kivaa tekemistäkin. Mua haluttais lähteä tekemään päivän vaellusreissu Kivaloille ja ottaa koira mukaan, mutta saa nyt nähdä miten tuo puolisko innostuu.

Ai niin! oon löytänyt vähän sisältöä elämälle: ystävä on saanut hevosen itselleen ylläpitoon ja oon sillä käynyt pari kertaa koettamassa heppastelua. Täytyy myöntää, että se homma kyllä koukuttaa helkkarin helposti... Ei malttais oikein odottaa että pääsee seuraavan kerran hevosen selkään. Sitäpaitsi se tekee todella hyvää mun selälle ja jaloille, vaikka saattaakin tuntua aluksi siltä että olisi jäänyt jyrän alle.

Vaan nyt taitaa täytyä vääntäytyä punkkaan että aamulla jaksaa reippaana töihin. Jos kuuntelis vaikka tämän biisin loppuun ensin.

Ja nythän soi siis: Morrissey - The youngest was the most loved