Vittu mä oon paska ihminen. Mä olen pettänyt mulle tärkeän ihmisen luottamuksen totaalisesti.

Mun ei ollut tarkoitus loukata, mä en tarkoittanut mitään pahaa. Olin huolissani ja puhuin ohi suuni, ei ollut tarkoitus satuttaa. En mä tehnyt sitä ilkeyttäni.

Mä en tahtois koskaan loukata ketään mulle tärkeää ihmistä, en ikinä tekisi sitä tietoisesti. En vaan olettanut että tämä asia olisi niin järkyttävä että minusta tehtäisiin ihminen joka on tyyppiä "Kun sinä tiedät, sen tietää koko maailma". Enkä mä edes ole sellainen, mulla ei todellakaan ole tapana huudella toisten asioita pitkin kyliä. Mä oletin tekeväni loppujen lopuksi oikein, en arvannut että se olisi loppujen lopuksi näin kova pala purtavaksi.

Mä pyydän anteeksi. En mä ole tarkoittanut pahaa. Toivottavasti se joskus ymmärtää.

Itkettää.