Tiedätkö, että sillä oikeasti on väliä.

Mä sanon, että ihan sama, oon kuullut samaa jo monta vuotta. Aivan sama, mä tiedän, kiva kun kerroit, oon onnellinen.

Vitun hienoa että ihmiset tulee kertomaan sen päin naamaa: läski. Hienoa olla läski, enhän mä ookaan kuullut sitä kuin jostain tokaluokalta asti. Ehkä jo ekaluokkalaisena kuulin ensimmäistä kertaa, mutta on kiva kun joskus muistutetaan.

Oikeasti sillä on väliä. Mä en jaksa olla aina se läski, jolle on kiva tulla "Kertomaan totuus päin naamaa ku mä oon kato niin reilu tyyppi että kerron sen näin naamatusten. Tuo sun kaveris ei muuten tykänny ku haukuin sua läskiks sille. Vähä kumma tyyppi."

Haista vittu.

Sillä on väliä.

Sun kaltaistesi ihmisten vuoksi heikommalla itsetunnolla varustetut ihmiset sairastuu bulimiaan ja anoreksiaan. Sun kaltaistesi ihmisten vuoksi maailma on vittumainen paikka elää meille, jotka ei välttämättä voi omalle ulkomuodolleen yhtään mitään. Jeh, helppohan sun on elää langanlaihana ja omasta mielestäsi ihan vitun kauniina.

Mä en osannut sanoa sulle mitään kun kerroit mun olevan läski. Osasin kertoa sulle saman stoorin mitä oon kertonut jotain kymmenen vuotta. "Ei sillä oo väliä."

Sillä oikeasti on väliä. Sä loukkasit mua, sä käyttäydyit tökerösti. Sun kaltaistesi ihmisten vuoksi mun on vaikea uskoa että kukaan koskaan hyväksyisi mua, välittäisi, rakastaisi.

Ihan vitun siistiä.

Voimahali sullekin.