Nyt se o ihan varmasti täällä - mä kävin tänään hupparissa lenkillä. Ilman takkia. Ja tuli hiki. Jepjep, kesä tulee. Ainoana miinuspuolena tällä hetkellä on Kiikelin järjetön kuraisuus. Olis haluttanu hirveästi mennä tänään sessulin kanssa talsimaan metsäpolulle mutta eihän se näillä kurakeleillä kannata. Noooh, muutama päivä ja eiköhän ne tiet ala kuivua.

Kaveri kävi tänään esittelemässä mulle tyttöystävänsä. Sellasen kakspyöräsen joka murisee. Oli varsin miellyttävä tuttavuus, ja ihan älyttömän kaunis. Ihan kateus iski. Mä en uskalla itse ajaa edes päältäajettavaa ruohonleikkuria, joten noita tollasia vehkeitä pitää ihailla kaukaa, huokaillen. Onneks Naina sentään on luvannu ottaa mut tänä kesänä kyytiin, saapas nähdä uskallanko.

Ah, onhan keväässä yks tosi tympeä puoli kurakelien lisäksi. Unihäiriöt. Koko viikon oon nukkunut älyttömän huonosti, jos en oo heräilly monta kertaa yössä hikisenä ja lakanaan kääriytyneenä mä olen nähnyt tosi järjettömiä unia. Viime yönä mm. vedin turpaan erästä kaveriani koska se tuli kehuskelemaan mulle että oli saanut. Ja me oltiin muka naimisissa siinä unessa. Voi pyhä perse. Ostakaa joku mulle kevään kunniaksi  uusi elämä. Saatte vaihdossa vähän käytetyn, joskin vähän kulahtaneen.

Ja kuin tilauksesta, nyt soi: Mokoma - Uni saa tulla